Monday, November 10, 2008

If I Were a Boy ha-ha

INTRODUCTION
today (monday) , i did so many things. today, my parents went to jakarta for 4 days and left my eldest sister in charge. i hate it when she's in charge. she wont let me do anything. she acts very bossy. in fact bossier than a mother does. hahah im a bad sister.

subang parade
ini hari pergi ke subang parade bersama alya farzana bestie kuu. buat apa? sbb saya mau makan mcd yang madagascar yang move it move it tu lah. kami pergi pukul 12.00 kot. mula mula nak makan. tetapi ramai orang pulee. batalkan niat itu. kemudian kami arahkan kaki kaki kami pergi ke mph untuk baca magazine. satu bende saya suka tadi joe broke up dgn taylor swift. lepas penat baca, bla lah kami dari mph untuk makan. tiba tiba orang tidak ramai di mcd. saya dengan girangnya hati pergi berator. lepas tu kan, ktorang pon duduk nk makan. lepas tu kan, ada kumpulan orang cina datang duduk sebelah meja kami. diorang dengan menyelamba badak mereka duduk situ free free tanpa pergi beli mknn. kemudian mereka buat bising pulak tu. mcm orang gila kau orang tengok. mereka fikir itu mcdonald moyang mereka. diorang pasang lagu hot and cold by katy parry. aku pon turut nyanyi join sama diorg. haha. tp diorang tak tahu lah. cop. saya pon tak tahu kalo dia orang dgr ke tak. pastu awek diorg pon dtg. lepas lepak2 baru nak gi beli mknn. (kejap, post ni pasal aku ke orang cina tu) lepas tu alya nak makan ice cream.

SEKOLAH
lepas beli tu ktorg pon balik jalan kaki pergi sekolah kemudian ke masjid (wah!) untuk solat lah ! haha alya gila amek gambar aku time tengah sembahyang. wah ada ka patot. tkpe saya tak kisah. alya bestie kuu hahaha. pastu kan leps smyng ktorang pon nmpk kete mak alya tgh tggu naufal(adik alya) balik sekolah. tggu tunggu, alya ternampak syifaa. die buka tingkap lalu jerit, "syifaaa!". syifaa dgn terkejotnya melihat dia dan sgt gembira. kemudian die berlalu begitu sahaja. tp kami gembira dapt jumpa dia.

DALAM Kereta
pastu tk lame tu die dtg ketok pintu. hahaha. pastu die pon masok haha. pstu kan ktorg gossip. haha tkdelah. manede gossip. tk best lah gossip. syifaa cte la pasal life die. pastu kan syifaa pandai sgt tau. die tau mcm mcm gila bahasa. hahaha. nnnti kau orang tengok lah kat bawah nih. kami sembang sgtlah lama smpi lah jam pkul brp ntah. tibalah masa untuk syifaa pulang ke asramanya (simde ada asrama doh. dah majuuuu!) kalo ikutkan hati, mau saja curi dia bawak balik pulang ke rumah alya. malangya, wardennya being kedekut tetapi responsible tidak membenarkan syifaa pulang ke rumah. nk buat bagaimana. next time jee kot.

Rumah Alya
rasanya lepas pulang tu, ktorang smyg asar pulak kot. hahah alya die sgt baek. die kan suka kacau org smyg. tkpe saya tk kisah. die bestiee kuu. haha n then kan, alya pulak smayang tau. haha saya sangat jahat. tiba tiba rasa nak kacau die smyg pulak haha. pstu kan saya nmpk la handycam. ape lagi? kacau lah dia. hahah kesian dia. 3 kali batal. haha. tp die ckp batal sbb die tak tahan nak gelak, nnti kang terkencing. susah pulak nnti. rasanya kan, kalo die tak rase nak kencing, msti tak batal solat die. haha sbb die terror tau, orang kacau die smyg, die power tau. boleh concentrate smpi abes. ahahah.

ENDING
so saya pon pulang ke rumah dgn bantuan mama alya. abes cite. THE END.
sorry tak menarik. hohoho



muka ngn hidung kembang teruja nak amek gmbr hahah

BAHASA BARU ,

philippines
- bakhit more sinirak ang pu sok kho samanga galao mo.

=mksudnya, sy tak ingat maksud die apa.

- na mimiss namisna misna talaga kita
=saya rindu awk gila gila gilaaaa

india
-yeneke onne ronbe pudiki

=saya cinta awk

-ni rhombe illege iruke
= awak sangat cantik

cina
-she fu wo?

= awk jeles?

-bu yao
=tak mahu

bu zhi dao
=tak tahu

No comments: