Tuesday, March 17, 2009

I can't survive alone

PENANG
4 org.
4 hari 3 malam.

  • On da wayy

--Penang punya bridge lahh

  • Apartment
kami duduk di tingkat 24. tak tinggi pun lah.

view from the top.

  • Jalan-jalan
Jalan-jalan pergi beli jeruk semua tu. Pergi membeli-belah. Dan macam-macam lagi.


  • Bukit Bendera
Oh ini best. Dalam train tu mcm crowded gila nak mati.



Ada banyak jenis org yang dijumpai. Yang tidak berhati perut, tidak berbelas kasihan, angkuh haha. Dan tidak dilupai orang yang baik hati juga :) yah Malaysia merupakan sebuah negara yang berbilang kaum. Jadi, ada org india, cina, melayu, kadazan(ntah), iban dan lain lain. Oh baunya tidak terkata. Ada juga mat salleh yang hot(hihi).Yang ingin dijadikan tauladan di sini ialah, (xD)

sila perhatikan gambar ini betul-betul

kesian atau tidak? aku nk tampar je bdk bdk kecik yang muka happy gila nk mati seronok melompat lompat atas kerusi yang sihat walafiat tuu dengan org muda yang pikir diorg lagi layak duduk atas kerusi daripada org tua tu. tolong-lah! (ye ye aku jahat, tau) Jadi, sila lah tunjuk perasaan belas kasihan anda mcm saya bila nampak org tua terus bagi dia duduk :) Aku nak maki hamun je diorg, 'oi bodohs, kau tak nampak ke orang tua tak larat tu jalan pon terhuyung hayang haa?' Tapi tidak mengapalah, budi bahasa budaya kita :D (LOL)

Oh dimanakah saya ketika berada di dalam train itu?
BOOM(haha)
dekat tepi tepi lah.


ketika berada di atas -


ee ada begitu banyak spider, takut. (oh spider, gigitlah saya. Saya nak jadi spidergirl, boleh?)

  • Ferry
Kami menyeberang ke semenanjung dgn menaiki feri. Sangat berangin.


ya ini agak menakutkan. saya takut laut ,untuk pengetahuan anda.

woo pokcik hot sedang memancing!
  • Perjalanan pulang
So, perjalanan pulang agak membosankan. Saya mengambil keputusan untuk mengambil gambar apa-apa yang mencuit hati saya untuk menghiburkan hati saya yang sedang keboringan.(haha) Kami berhenti di banyak tempat perhentian r&r whatever.

yusuf taiyoob! haha

minum booster. baru terangkat. haha tak sempat.

sila tekan gambar untuk melihatnya dgn lebih jelas
haha mcm promote plak ee

terima kasih kerana mempercayai zhulian. Ya Allah, betapa belambak gila benda alah tu. serabut tgk.

last but not least,
kerbau! yahoooo!


okaylah bye bye. penat dah.
bahasa aku sgt skema sedikit.
aku sgt rajin update panjang panjang buat kali ini :)

kali ini tidak berapa seronok sbb sikit je org pergi. :(

No comments: