Sunday, February 14, 2010

All that I'm after is a life full of laughter

Pernah kah persoalan ini terlintas di kotak pemikiran anda apabila orang putih bila gosok gigi (yang anda tgk kat dlm tv tu) tak ada buih-buih putih? Adakah mereka tidak memakai colgate? Hanya tuhan saja yang tahu.

Tak percaya? Baiklah, saya akan buktikannya.


Alamak, tekaan saya meleset. Buat pengetahuan semua, ini kali pertama saya melihat org mereka pakai colgate, ah tak kiralah colgate ke apa ke. Wow rasa mcm nk muntah saje.

Never give up.

Haaaaa ini dia yang tak pakai colgate.

 




Konklusinya, tidak kira lah ada colgate ke tak, yang penting gosok gigi.
Okay sp tk gosok gigi lagi arini angkat tgn.
*angkat tangan, SAYA
Apa apa?
Sebab skrg pukul 12:14 AM So baru 14 minit untuk harini.
Kalau diikutkan, baru je 1 jam yang lepas gosok gigi.

Ayoo, phm tak?
Papelah.
Oh yes, Selamat Tahun Baru Cina :)
Kita kan 1Malaysia.
Hahahaha.


P.s. Wow lame nya saya,
P.p.s Dan bahasa yang begitu skema nak mampos = skempos. Ya motivator yang ajar time kem form 5.

2 comments:

ShahiR said...

uy uy.. nk tau 1 interesting fact x ?
act x elok sbenarnyer pkai colgate.siyesly..
cite nye cmni. kalo ko pasan la dentist mmg x rekemen kn colgate.
1 je sebb. ade 'flouride'..
ouh mmg la dlm kuantiti yg sket die bgus.
tp baygkn la. dlm air paip yg kt umah ko tu je da byk giler. tmbh lagi dgn colgate. bile byk sgt flouride.
then gigi n gusi ko akn cpat reput..
yerp. ni 1 bnde yg yahudi da tau lame.
tp diorg saje provokasi colgate..tutp mulut org2 yg ckp pasl bnde2 cmni. noktah

Anonymous said...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....