Saturday, April 11, 2009

Angau

a : Baby!! I love you! I miss you sdfm!

b : Babe! i miss you more than anything lah syg! bila nk jumpa? I tk thn lah tk jumpa u 1 day :( Lol

a : Yeah I pon tak tahan tak jumpa you baby! Omg I miss your breathtaking smile syg! I tak sabar nk jumpa you! Sume I buat jdi tak menentu tau. Makan tak kenyang, mandi tak basah. Help me yg! XD

b : woah! hyperbola!huhu. i pon. i rasa cmnk mati je. you rply lmbt pon i dah mcm OMG bila dia ni nk rply?!?!?! why whyy

a : Omg sorry I reply lmbt syg! U reply lmbt td lagi I merana tau. Nak nangis I. Nasib baik ada gbr you in my phone. But 10 is not enough compared to seing u face to face baby! I rasa I dah angau kat you..Omg what have you done to me syg? I love you!!

b :ala ala u jgn buat i cmni syg. please? i need you.hoho. online lahh!

a : Ahaha. Ok ok sorry syg!Ahaha.Oh,I klua lah sayang.Otw nak gi makan ni. Laen kali u ikot lah I, boleh jumpa dgn mamaabah :) HA HA HA

b : omg why didnt you tell me? kalu tak boleh i follow you kot. i duduk table lain, as long as i can see you, its already fine to me hoho

a : Aww terharunya i syg! La, share meja lah syg. Biasakan diri u dgn mama n abag, Sooner or later kene biasakan jgk kn syg?ahaha

b : yeah betol but i takut parents you marah. diorg kan tak suka ktorg togetheer. BIG LOL

a : Ahaha i tak kisah! Dorg kene accept jgk because i nak you sorg jek syg whether they like it or not! ahahaha

b : haha omg really? i love you i love you i love you <3333 style="color: rgb(102, 51, 102);" face="lucida grande">a : Ahaha. Love you love you love you too baby! Aha alright darling thanks for theangels but none of them is as perfect as you are my girl:) I'll msg u later k honeybun?ahaha.Love u lots darling! Muahx muahx muahx!

b : why? why are you leaving me? ive told you already rite i cannot stand even for a second not texting you. you tk phm ke? i love you. i need you. you nak i buat apa lagi?

a : Aha sayaaang! buat bersaba sayang! im not leaving u in any way! I'll msg u as soon as im free k syg? Saba k? I miss you too syg, its hard for me too!

b : yela yela makan je penting, you dah lupa kat i. sob sob sob :'(

a : taklah sayang, you lagi pentng!

FIN

this was a conversation between me and dotdotdot.
sumpah takde kerja .
geli kan? haha



UPDATE,
dotdotdot is none other than my cousin, Ili Nabilah, we were clearly fooling around that time

No comments: